Інформація
Пошук

Гарантії та Повернення

Увага! Будь ласка, перевіряйте комплектність і відповідність Вашого замовлення на відділенні перевізника або в присутності представника транспортної компанії!

     Якщо Ви не впевнені у своєму виборі, не розпаковуйте замовлення, так як після зняття заводської упаковки товар вважається таким, який був у використанні і ПОВЕРНЕННЮ або ОБМІНУ НЕ ПІДЛЯГАЄ!

     Замовлення відповідної якості виготовлені за нестандартними розмірами або нестандатрної форми, кольору та під замовлення обміну або поверненню не підлягають.

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ, ПРАВИЛА ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ:

     Вся продукція, що купується в інтернет-магазині "4КУТА" супроводжується гарантією від виробника. Кожен виробник меблів встановлює свої терміни гарантійного обслуговування на виготовлену ним продукцію. Перевірка цілісності товару проводиться в присутності покупця і кур'єрів в момент доставки. Претензії до зовнішнього вигляду товару після відходу кур'єрів не приймаються. Гарантійне обслуговування здійснюється за умови дотримання покупцем всіх правил експлуатації, встановлених виробником. Також обов'язковою умовою гарантійного обслуговування є пред'явлення гарантійного талона і товарного чека (накладної).

ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ НЕ НАДАЄТЬСЯ, ЯКЩО:

  • Збірка, установка, підготовка виробу до експлуатації проводиться на дому особами, які не мають необхідних повноважень.
  • Виріб використовувався не за призначенням, або з порушенням правил експлуатації.
  • Виріб має механічні пошкодження, що виникли не з вини виробника.
  • Виріб має дефекти, отримані в результаті потрапляння чужорідних предметів, рідини.
  • Ремонт виробів здійснювався не уповноваженими особами з порушеннями вимог виробника і норм техніки безпеки.

ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ:

     Відповідно до "Закону про захист прав споживача" покупці мають право обміняти куплений у нас товар протягом 14 днів з дня покупки.

ЗАКОН УКРАЇНИ "Про захист прав споживачів": (Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості)

     «Споживач має право обміняти непродовольчий товар НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він НЕ ВИКОРИСТОВУВАВСЯ і якщо ЗБЕРЕЖЕНО ЙОГО ТОВАРНИЙ ВИГЛЯД, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.»

УВАГА ! Товар (товари) зроблені по індивідуальним розмірам, чи під замовлення підлягають поверненню, якщо виявлений заводський брак чи дефект. У всіх інших випадках товар поверненню не підлягає.

     Зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання: потертостей, забруднень, тощо. Товар повинен бути повернутий у повному комплекті, з ярликом, в своїй оригінальній упаковці, з заводським маркуванням, і супроводжуючими документами. Тому, якщо Ви сумніваєтеся в правильності вибору товару з яких-небудь параметрами або характеристиками - НЕ розпаковуйте його. Матраци і меблі відповідної якості виготовлені за індивідуальними параметрами поверненню або обміну не підлягають. Матраци у вакуумній упаковці відповідної якості після відкриття упаковки поверненню або обміну не підлягають з причини втрати товарного вигляду (див. Стаття 9 "Закону про захист прав споживача"). Гроші за надані послуги (збирання меблів, доставка, підйом на поверх) поверненню не підлягають. Доставка товару від споживача назад продавцю не входить в обов'язки продавця.

ДЛЯ ОБМІНУ АБО ПОВЕРНЕННЯ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ПОКУПЦЕВІ НЕОБХІДНО НАДАТИ:

  1. Товар (відсутній у вживанні, в запакованій заводській упаковці, що містить етикетку/паспорт/гарантійний талон).
  2. Товарний чек (накладну)


ДЛЯ ОБМІНУ АБО ПОВЕРНЕННЯ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ПОКУПЦЕВІ НЕОБХІДНО НАДАТИ:

  1. Товар.
  2. Товарний чек (накладну).
  3. Упаковку, в якій доставлявся товар.
  4. Виробничу етикетку/паспорт товару.

     Інтернет-магазин «4КУТА» виступає гарантом дотримання права споживача на гарантійне обслуговування.  При отриманні заявки на гарантійне обслуговування, в обов'язки нашого магазину, входить в найкоротші терміни організувати доставку товару від Клієнта до виробника - послуга платна, згідно з діючими тарифами доставки.

Якщо Ви не задоволені зовнішнім виглядом та станом Вашого виробу, просимо надіслати фотокопію наступних документів за адресою info@4kyta.com.ua :

  1. Заява-претензія (із зазначенням назви товару, дати покупки, докладним описом дефекту товару).
  2. Фото пошкоджень товару (всього 4-5 шт., гарної якості).
  3. Фото товарного чека (або видаткової накладної).
  4. Фото гарантійного талону.


Ми завжди готові йти на зустріч клієнту! Приємних покупок!=)